lördag 13 mars 2010

Christina Aguilera Ger Mig En Avsugning När Jag Ber Om Det

Jag skrev en liten novell igår som blev väldigt mörk! Och det är en väldigt hård liten historia med en massa hemskheter och jag har en känsla att det inte är den första. Jag gillar att skriva och hitta på olika historier som ger en inblick i folks liv, och ofta så brukar de små novellerna jag skriver inte ha någon början eller slut, utan de är oftast en scen mitt i någonstans och på så sätt så blir det en inlevelse som man aldrig trodde fanns. Jag kommer därför sätta ihop alla mina små noveller och placera dem i en bok och det blir en slags novell samling. Och om jag känner mig själv rätt så vet jag att det kan bli många bra små historier, eftersom jag är så pass självsäker. Sofie ger mig ofta bra kritik så fort hon fått läsa en och det känns skit bra, det ger mig mer säkerhet och jag kan tro på det jag älskar att göra. Underbart flickor och små kåta bebisar! Kuken säger jag bara... Kuken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar