söndag 28 mars 2010

Nödvändigt Läge När Man Kastar Valpar I EN Sjö! Jag gillar det stort... Eller!?

XBoxen skapar en jävla massa problem för mig, mina älsklingar! Den går sönder vid helt fel tillfällen. PÅ tisdag så kommer det nya häftiga kartor till Call of Duty och jag kommer nu inte få skaffa dem på en gång! Jag kan kanske få de först om två tre veckor och eftersom jag är idiot beroende av mjölk och kakor så blir jag skit arg! Kuken är i munnen på sjöjungfru som nafsar på ollonet som en kanin jävel! Jag får se vad som kommer hända... Och jag är inte färdig med videon som jag skulle posta på både Facebook och på YouTube! Men jag kommer slänga upp några gamla godingar som folk ska få se som jag hoppas på att få bra kritik för. Jag ska försöka göra den nya videon klar så fort som möjligt, för jag vill börja med en ny! Jag ska börja göra lite nya bilder till den, som är utmanande och heta. Jag ska tänja på gränserna. Men bara en gång tyvärr. Jag vill inte skrämma upp någon. HAHAHAHA!

Jag har ont i magen...

Jag har nämnt det flera gånger, men jag är medlem på ett sjukt trevligt forum med kändisar. Där alla är snälla mot alla och ärliga. Men här om dagen så la jag upp ett gäng bilder på Christina Aguilera där hon lämnar en Jay-Z konsert och ser lite onykter ut. Så då skrev jag en liten rad: Had a bit much to drink while enjoying the show! Love to see my baby drunk... (Hade lite mycket att dricka medan hon njöt av showen! Älskar att se min baby berusade ...) Och en idiot tyckte att det var för mycket av mig att skriva så, eller kalla henne min baby! Jag tror inte att han fatta vad han klagade över. Han påstod att jag var konstig som skrev så om henne. Han tyckte att jag skämde ut mig själv som kille! Men som tur var så försvarades jag och den här personen blev tillsagd att jag fick skriva så hur mycket jag vill, han fick också höra att det är ett forum där folk uppskattar dessa kända kvinnor och får säga vad de vill så länge det inte är hot. Jag älskar min Christina och jag är inte rädd för att skriva vad jag tycker om henne. Jag skulle kunna skriva flera sidor till varför hon är så speciell, vad som gör henne mer utmärkt än någon annan. Jag älskar alla henne egenskaper, jag älskar vad hon ger denna värld och jag kan inte tänka mig en plats där hon inte fanns. Jag skulle inte vilja ta reda på vad som som skulle hända mig om hon råkade ut för en svår olycka... Jag kan väl säga att jag inte skulle kunna andas mer, jag gissar på att min kropp skulle dö av saknad... Ja vet, alla människor kommer en dag dö, även min älskade, men inte "imorgon"! Hon kommer leva ett fullt liv och vara lycklig resten av sina dagar! Jag kommer alltid försvara henne om folk snackar skit om henne. Jag kommer stå upp mot de som hatar och smutskastar. Jag kommer stå upp mot de som tycket jag är galen! Det spelar ingen roll vem det är som snackar, det är Esbjörn du har att göra med och jag tar emot allt utan att bryta ihop... Bring it Bitches... Hit me!


JAG HAR INTE GJORT BILDEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar