måndag 22 mars 2010

Gravida Pinan! Men det handlar inte dig, varför tror du det, lägg av! Det är bara filen som heter det, annars så heter historien Wild Cat Slim...

Jag sitter här, med en mild smärta i pannan. Vet inte om det feber eller bara allmän verk! Jag vet att jag inte skrev något igår, gå åt fan med er som inte läser för att inte få läsa er väg in i mitt vansinne. Den här eviga vinter gör mig galen, jag kan inte gå ut, jag vill inte gå ut. Jag orkar inte gnälla eftersom det gör mig ledsen. På tal om andra saker. Min väldigt goda vän Sofie kom över idag, hon såg lika glad ut som vanlig och ser fortfarande bra ut! Det är en komplimang, härja inte är du snäll! Men jag vet inte, jag skriver det, man kan aldrig vara säker på vad jag menar eller. Wild Cat Slim... En historia om kärleks affären mellan Christina Aguilera och Jonathan Bratman (Jordan Bratmans "bror"). En ganska invecklat som ska få sig en rejäl vändning nära slutet, och det ska leta sig bland sidorna i min nya historia, den jag nämnde här om dagen. Jag tänker berätta namnet och jag tror Sofie kommer bli nöjd att jag pratar lite om sånt jag skriver. Namnet är så mycket som Viva Vida. Det handlar om en grabb, vid namn Max Leo Crown som är ett ungt geni, han skapar en virtuell värld som för eller senare kommer döpas till Avteria och det kommer förändra världen. Tyvärr så kommer detta endast bli en historia som familjemedlemmar får läsa, delar jag med mig av detta blir jag kanske stämd. Eftersom jag fick idén till VV av en teve serie. I den korta historien, som blir uppdelad i några delar, så får man följa Max och han försök att få Avteria att fungera naturligt. Men var tysta barn. Det blir inge mer info nu så dra. Vi hörs imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar