torsdag 18 mars 2010

Mamma, mamma! Stefan kastar sand! Fast egentligen så älskar jag bröst!

Åh, ibland så blir jag trött på mitt undermedvetande. Speciellt när den skapar drömmar som jag blir tvingad att se när jag sover. Visst, jag älskar att drömma eftersom det låter mig få idéer och se saker som inte tror på. Ofta ser jag faktiskt saker som kommer hända och det är fan skrämmande. Men då kan man undra, jag ser vardagliga saker eller hör, det kan vara så lite som att någon säger något eller gör. Och ibland, det var det här jag skulle komma till. Ibland drömmer jag om sex, självklart. Och jag fick en glimt av en avsugning idag, en stund innan jag vaknade. Jag såg typ en bråkdel av en pågående händelse och jag vill inte försöka påstå att jag njöt, eftersom de endast varade två tre sekunder. Jag vill inte heller säga att jag såg vem det var. Men jag har mina idéer på vem jag såg ge mig njutning. Jag vill inte säga något opassande, som att det är skönt att få en avsugning, det vet jag redan, och jag skriver inga namn eller något sånt eftersom det bara ger mig problem, jag har misstänkta givare i huvudet. Vore det så att jag vill avslöja my dirty little secret, så skulle jag först prata med den som var med i drömmen. Men jag kan inget säga eftersom det bara är en dröm och det var svårt att få en uppfattning! Jag drömmer sällan om personer jag känner och det kanske är bra det, eftersom det kan leda till problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar