fredag 26 mars 2010

Alla Krigar! För vad... Fred? Hunger? Makt?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag! Jag kan nämna att Aguilera fortfarande är den jag älskar mest i världen. Men fan. Jag såg på en av Rihannas nya videor idag och HOLY FUCKING SHIT!! Det var fan en av de hetaste jag sett på länge. Bara för att Rihanna har sådan jävla bra röv, sjukt snygga ben och perfekta tuttar. Jag tappade fan hackan när jag såg henne jobba med sina höfter, när hon skakade omkring sin underbara stjärt. Jag gillar att se Christina lättklädd! Hon blir mördad sex gånger om av Rihanna! De rörselser som hon körde med var helt sjuka, jag önskar att jag kunde förklara med ord, vad jag upplevde, vad jag kände när jag såg henne ben och röv reta mig! Jag tittade på videon och jag önskade att jag fick hålla mina händer på henne medan hon gned sig emot mig. Jag svär här och nu på att: den dagen jag själv har en underbar flickvän, så ska jag säga till henne varje dag att jag älskar henne, och jag ska älska henne mer än något annat. Jag lovar att vara snäll, glad och lyssna på allt hon säger! Jag vet, det är väldigt mycket att lova. Men jag känner mig själv och jag vet att jag uppskattar tjejer, kanske svårt att tro, efter alla grejer jag säger och tycker. Fan asså... Jag tror inte ens någon tror det! Jag kanske ska vara glad för att jag inte har en flickvän, jag oroar mig för att jag skulle älska henne för mycket!

Kan man älska en tjej för mycket? Ja, det kan man! Jag tror det i alla fall. Men jag vet inte exakt eller hur! Jag har "aldrig" upplevt sådan kärlek! Jag kommer "aldrig" få uppleva! Var tyst... Jag satte de där " för en orsak! Jag kommer få uppleva kärlek. Säg aldrig aldrig! Men jag... okej ta det lugnt Esbjörn! Jag tänkte precis skriva att jag inte behöver kärlek eller sex för att leva! Det är säkert bara för att jag aldrig har haft "ordentligt sex" och då menar jag att jag aldrig har fått penetrerat en tjej ännu!
Japp! Skratta inte! Det låter korkat men det är sant och jag erkände precis något som för eller senare skulle komma fram till slut! Har jag gjort bort mig eller bara gjort bort mig..... SUCK....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar