torsdag 25 mars 2010

Tappa inte Hallonsylt på Snippan! Då kommer björnen och Dödar dig!

JAAAAAAAAAAAA!!! Då var det klart! Christina Aguileras nya skiva kommer släppas den 8 juni och det blir ett datum att skriva upp! Så här stod det på hemsidan:

Aguilera har varit hårt arbete i studion för det gångna året och är glada att tillkännage släppet av hennes efterlängtade fjärde studioalbum Bionic (RCA Records) i sommar. Den första singeln från "Bionic" är den starkt energisk hymnen "Not Myself Tonight", producerad av Polow Da Don. Bionic innehåller låtar skrivna av Aguilera tillsammans med henne mycket surrade om samarbeten inklusive Sia, Tricky Stewart, Polow Da Don, Le Tigre, Hill & Switch, och Ladytron bland annat. Aguilera berättar, "Att få skapa detta album med så många duktiga artister och producenter som jag verkligen beundrar var en fantastisk upplevelse. Konstnärerna Jag valde att arbeta med tillsats av så många unika lager till Bionic. Min avsikt var att kliva in i deras värld och vad de gör tillsammans med min egen vision och ljud. Resultaten var magi. "Albumet har också en ballad som produceras och skriven av Linda Perry titeln" Lift Me Up ". Titeln Bionic speglar Aguileras förmåga att ta sitt sortiment till nya nivåer och använda rösten på olika sätt aldrig hört förut.

Aguilera beskriver albumet som en unik blandning av många genrer och musikstilar, "jag kunde utforska och skapa en fräsch, sexig känsla med både elektroniska och organiska inslag med ämnet alltifrån lekfull till introspektiva. Jag är så uppspelt för mina fans att höra det nya ljudet. Det är något jag tror inte att någon förväntar sig. " ::ÖVERSATT MED HJÄLP AV GOOGLE::

Jag ser väldigt mycket fram emot detta! Jag kommer förhandsboka den, köpa den och lyssna som en riktig hora! Jag kan till och med säga att jag fick stånd när jag fick se albumet, eftersom hon har sådant vackert ansikte! Jag kan inte skriva om något annat idag! SES!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar