tisdag 2 mars 2010

Jizz IN My Pants! You like it in the face...

Okej, okej, okej... nu får det vara nog! Jag tänker lägga detta bakom mig! Jag är ledsen att jag gjorde dig besviken på mig Sofie och jag vill att vi glömmer hela skiten. Jag respekterar dig och det var bra att du sa till mig senast du var här. Så, nu är det bakom oss och jag vill prata om filmen jag såg tidigare.

The Fourth Kind



En film som är baserad på verkliga händelser. Eller inspelningar av klipp på patienter till psykologen Dr Abigail Tyler. Jag ska inte säga allt för mycket om innehållet av filmen, men jag kan säga att de varnar en att "Det du kommer att få se under filmen kan vara väldigt upprörande..." eftersom de under filmen visar några av dessa klipp som blivit inspelade. Jag kan säga att jag tog det, jag kände det och blev minst sagt ganska upprörd. Det kom vissa saker jag har svårt att tro på men jag blir nästan tvingad att tro annat. Jag ska inte säga något mer eftersom man måste se filmen för att tro det. Den släpps på DVD och Blu-Ray den sextonde mars, hyr den för fan och se saker du inte trodde var möjliga. Det är en skräck thriller och den är väldigt trovärdig. Jag vill berätta vad det handlar om men kommer inte göra det.

Jag vill ta upp en annan sak... en ganska viktig sak som kanske kan vara svår att förstå... ni måste inte tro mig men jag har sett oförklarliga saker hända under de senaste dagar. Jag har sett någon, eller något gå från mitt sovrum till köket. En mörk skepnad... ungefär som en skugga... Fast det är inte bara i min lägenhet det har förekommit. Ofta när jag tittar ut så kan jag se en liknande skugga... jag kan känna en närvaro... just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar