fredag 5 mars 2010

Lady GaGa FTW!! Klantus Pantus Bitch!



Fy Fan VAD EPIC!! Jag ska få se en av de mest omtalade personerna live! Hon är en av de häftigaste out there! Hon inspirerar massor med människor världen över och hennes musik är något jag absolut älskar eftersom den är så olika annat. Hon kommer bli den första kvinnliga artisten som jag kommer se live eftersom en del små kvinnor inte vill besöka detta land. Då talar vi om Christina Aguilera!



Jag älskar henne fortfarande men det är väldigt jobbigt, när man är svensk och man gillar någon som inte kommer till ens land. Men nu skiter vi i det eftersom jag inte är arg på någon här! Jag är skit glad att jag ska få åka och se en underbar kvinna som skapar musik. Jag kan inte förstå hur idioter fortfarande kan tro att Lady GaGa är en shemale! Det finns bilder och videos där hon i stort sätt klär sig i så tajta kläder, så att man kan se formerna av hennes blygdläppar och fortfarande har en del mage att säga att hon är en shemale! Det finns ett svar! Det är bara för att hon klär sig mer annorlunda än andra! Visst, det är konstigt med det är hennes stil och jag älskar det så mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar