onsdag 3 mars 2010

Lady GaGa Is Bad o_O LULZ!

Det kan bli av! Jag kan få åka med Sonia och se kvinnan som alla tror är en kille! Det är upp till bror att fixa biljetterna eftersom jag är feg liten kamelpitt som har krympt ihop av en iskall rap, som slog mig sönder och samman! Skulle vara fucking Awsome om det blev en biljett till EsseBjörnen! Åhh!

Jag pratade med Kim och Stefan idag och de två har fan sjuka idéer inför deras besök de vill göra! Vi talade om vad de ska ta med sig och jag har fan en lista med grjer:

En bäddsoffa
Två HD-TV Apparater
Tre X-Box 360 konsoler med hankontroller
Kilovis med kaffe
Två kaffekokare
Ett par backar med ÖL
Fiske grejer

Jag vet inte om det kommer bli mer saker med detta låter helt okej! Jag ska fan kräva pengar av dem för alla kakor och bullar jag ska köpa dem. Jag ska också köpa två tårtor åt Stefan, som han kan äta till sitt kaffe och ett paket med Dammsugare eller två. Jag skrattar fan, men de får ta med sig vad de vill, så länge de tar med sig själva. Det skulle bli så jävla roligt om pojkarna kommer upp! Jag vill jätte gärna mina härliga vänner på riktigt. De skulle bli första personerna från min vännerlista på XBox som hälsar på mig... Skulle vara en av de bästa grejerna någonsin att hända mig! Lita på det... någonsin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar