onsdag 10 november 2010

Tandläkaren, allvar prat och Esbjörn försöker skrämma sig själv

Jag hatar att gå till tandläkaren, men det är ingen borrning eller tandborttagning så det är lugna puckar fan! Det gick bra eftersom det var bara tandsten som togs bort, vilket är skönt efteråt. Jag vet inte faktiskt jag döpte inlägget som jag gjort. Det är väl bara för att verka lolig skulle jag tro! Det är väl för att Tomas och jag pratade om vad som skulle hända om länder blev sura på varandra... det skulle inte sluta bra...

Men det finns bilder på Christina! Det kan bara sluta på ett sätt bara. Vi alla vet att hon är den bästa kvinnan med det bästa utseendet på planeten. Bilderna visar min kvinna klädd i en rosa kort klänning som får henne att visa mycket ben... hon har väldigt kyss vänliga ben... Denna outfit är inte på henne när hon lämnar samma byggnad! Kolla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar