måndag 29 november 2010

Sjukt störda människor, lugn dag och Esbjörn stressad natt

Christina har en ny pojkvän, helt klart. Har bilder på henne och killen efter en middag tillsammans! Hon ser väldigt glad ut och det glädjer mig stort! Jag hoppas han tillfredsställer henne som jag skulle göra, annars kan han dra åt helvete! Åh Christina! Varför skilde du dig? Du var så glad i början, du sa att Jordan räddad dig och det måste han gjort för du tackade honom genom att ge honom din skiva. Du skrev ett helt album om honom...

Mer efter bilderna!!



Sen tyckte grannen att det skulle vara roligt och leka dryg! Min onyktra nazist granne dampade loss nu under natten. Han kom och slog på min dörr, sparkade säkert också, för att komma in. Vi vet inte om det ens grannen eller störda kompisar, men eftersom han försökte låsa upp min dörr så var det grannen. När det inte fungerade så pissa han på min dörr och medan han gjorde det så sa han "Vad fan ska jag göra då!?"! Viktor blev helt förstörd av denna grej och vi visste inte vad vi skulle göra så jag sa att honom att ringa polisen. De kom hit och pratade med de i grannlägenheten. Vi får väl se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar