tisdag 16 november 2010

300 inlägg, älskling Aguilera i ett stjärnfall och Esbjörn vill skriva massor

Idag har det kommit massor med bilder från Christina Aguileras Walk of Fame Stjärna ceremoni!! Äntligen så har det hänt! Hon har fått sin egna stjärna och det är fan underbart för alla fans att få se! När man ser på dessa bilder så undrar man vad hon tänkte, speciellt när hon sitter ned vid stjärnan. Hon är nog väldigt stolt! Jag har väntat på den här dagen sen flera år tillbaka och jag är så glad att få skriva om det! Jag har några bilder och inte alla för det finns hundratals över internet. Jag är också nöjd över detta inlägg eftersom det är det 300 inlägget!! Christina har fått det 300 inlägget och det är bra det. Jag kan inte riktigt förklara hur glad jag är för hennes stjärna, det är så skönt att veta om att hon nu är en del av historia, hon är en del av Hollywood...




Plus här kommer ett extra inslag från kvällen av samma dag. Det är älskling vid premiären av filmen Burlesque som gick av stapeln igår kväll. Finns hundratals av bilder också från detta event! Jag kommer inte lägga upp alla självklart eftersom det vore vansinnigt. Men i alla fall. Hon är super sexigt såklart med sitt naturliga utseende, den gröna klänningen passar henne totalt! Jag vet att man inte tänker på det, men det syns att hon går igenom en prövning i sitt liv. Hon är gått upp i vikt och det är säkert för att skilsmässa har ägt rum, men som man kan se på dessa bilder så ler hon! Hoppas hon gillade att se sig själv på bio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar