söndag 7 november 2010

Polstjärnor, älsklingen och Esbjörn har en idé

Söndag med Hanna. Vi gjorde inget idag, inte ens film blev sedd! Hon var också väldigt trött så vi segade bara. Har ett gäng bilder som jag glömde bort att posta i fredags. men först om en annan sak som jag tycker låter bra. Jag tror jag vill skriva en historia i bloggen! Jag tänker välja en dag som jag varje vecka använder för att skapa en historia, en serie som blir en lång roman... Jag har bara det som idé just nu och det känns skit bra, det är bara att vänta och se vad som händer... Christina återvände hem här i veckan! Det är framgång säger jag! Det visar att Jordan och hon kommer någonvart, men sen så ska väl han dra från huset någon gång också! Bilder på en osminkad Christina! Finns inget sexigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar