lördag 6 november 2010

Förflyttningskrafter, kraftstrålar och Esbjörns bok är rippad

Min bok är inte rippad, inte riktigt sant eftersom det jag skrivit om i den hamnar i film och serier. Det gör mig sur och rädd. Rädd över att mina idéer och prat blir avläst och avlyssnat! För inte allt så länge sedan så berättade jag för Tomas att en serier med zombies skulle bli utmärkt, sen ett tag efter det så läste jag på IMDB att en sådan serie skulle komma och nu ser vi på den! Hörde någon när jag pratade om det eller är det ren slump! Sen har vi min bok om min hjälte med speciella krafter och förmågor, jag har inte skrivit på den på skit länge, men jag vet att det jag skrivit om är väldigt sällsynt på teve och film... Jag kommer till det nu! En av min huvudkaraktärs förmågor är att kunna skjuta något jag kalla kraftstålar, som är väldigt ren energi blandat med remsor av plasma som han kan generera från kroppen. Fler karaktärer har samma förmåga och då får alla olika färger som blå, grön, röd... Grejen är den att denna kraftförmåga är något jag fantiserat fram och jag såg det förekomma i en film trailer... Därav... så är min bok rippad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar