onsdag 17 november 2010

Efterfest för premiären, Christina är så sexig och Esbjörn är lite avis

Idag har det varit onsdag! Tomas och jag tittade på lite teve serier och senare under kvällen så blev det film! Filmen Inception! OH MY FUCKING GOD!! Den filmen är så jävla epic och förtjänar så många priser! Det går inte förklara vad filmen handlar om, för att fatta så måste man se den! Jag rekommenderar den stort. Annat jag rekommenderar stort är att kolla in de sexiga bilderna där nere! De är från efterfesten till premiären för filmen Burlesque! Aguilera lika sexig som vanligt, men den här gången måste jag säga att hon överträffar sig själv en aning! Bara kläderna hon bär i dessa bilder får mig att dregla! Hon är en gåva från ovan! Dessa bilder är ifrån måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar