måndag 15 november 2010

Planering, Christinas liv blir bättre och Esbjörn kommer skriva om det

Idag var det ett väldigt ofarligt planerings möte, jag hade oroat mig i flera dagar för detta och det var lugnt. Jag känner mig väldigt lugn nu efteråt. Tomas jobbade idag så det blev en del teve tittande idag, vilket är ett bra tidsfördriv när man inget annat kan göra. Det är grejer på gång i livet för älsklingen. Nu under natten till imorgon så kommer hon äntligen få en stjärna på himlen, och premiären för filmen går också imorgon. Så det blir en fullbokad dag för Christina. Idag fick jag nöja mig med lite porträtt bilder på henne, hon är väldigt fin trots att hon blivit rund. Det är fortfarande väldigt, väldigt sexigt på henne eftersom hon bara får rundare kinder, plutiga läppar och lite större bröst. Christina ser allmänt skitbra ut...

BILDERNA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar