söndag 28 november 2010

HALO är epix, Scott Pilgrim och Esbjörn

Fan vad skönt att det är över!! Jag klarade av alla sexton utmaningarna idag på Halo Reach! Jag har spelat varje dag hela veckan för att få de gjort och jag är nöjd! Det känns trevligt också eftersom jag fick sextontusen poäng av det! Det var inte heller det enda trevligt som skedde idag. Tomas och jag såg en av 2010 bästa filmer, den har blivit underskattad av kritiker. Filmen heter Scott Pilgrim vs The World och jag älskade filmen från början till slut. Det var perfekt ren humor, det var perfekt action, det var perfekt lagom romantik, det var perfekt manus! Det handlar om Scott Pilgrim, en punk rockare som blir kär i sin drömmars tjej, bokstavligt talat drömmars tjej. Men det kommer ett pris när man är tillsammans med henne. Scott måste besegra hennes sju ondskefulla ex relationer! Hela filmen har ett plock av teve spel referenser som fick mig att le. Jag rekommenderar denna film till vem som helst! Se den, le och tyck om!

Scott Pilgrim VS The World 10/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar