fredag 23 juli 2010

Ytor av en flagga, tjejer och Esbjörn

If real is what you can feel, smell, taste and see, then 'real' is simply electrical signals interpreted by your brain.

Ibland undrar jag en sak. Varför är det inga singel tjejer som jobbar som assistenter egentligen. Under de år som jag har haft jobbande tjejer så är det bara en som har varit "singel"! Men det är konstigt. Det är som om detta jobb undviks av singel tjejer. Och jag menar liksom, så skrämmande är jag inte. Det kunde vara roligt om en tjej som jobba med mig är singel... då kanske det skulle gå enklare att få kärlek...

På tal om kärlek. Min kära älskling Christina passade på att festa med Nicole Richie natten till idag. Jag har några bilder som läggs till under texten, kolla in dem och tyck om. Det är underbart att älska en så vacker tjej. Det skulle vara helt galet om jag var tillsammans med en så vacker kvinna. Tänk om det varit annorlunda. Tänk om den där personen som Christina är, fanns i min vänkrets och hette Kristina. En svensk Aguilera fast inte henne, utan en exakt kopia. Det skulle vara en dröm utan dess like. Jag skulle vara den perfekta mannen i hennes liv. Precis som Aguilera beskriver sin man, han var alltid där, han räddade henne, han stöttade henne, han älskade henne... Man kan inte mer än önska... Bilder där nere!





Why oh why didn't I take the BLUE pill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar