lördag 10 juli 2010

Läppglans, CTFxC och Esbjörn

Idag var en bra dag, jag kände mig inte som en riktig idiot. Det var ganska skönt och jag njöt faktiskt av det. Jag är glad för att det finns musik som lugnar. Jag jobbar på något speciellt i Photoshop om dagarna, första gången jag berättar om det här på bloggen. Men jag nämner inte mer, eftersom det är hemligt tills vidare. Resultatet kommer hamna här!

Nya bilder på Christina kom upp idag. Hon är vackrare än vanligt och visar upp sin utsökta urringning. Brösten hon äger är fan utom denna värld och är de trevligaste brösten jag sett någonsin. Jag ville bara säga det och folk som säger att de är fejk, kan fan gå och hänga sig! Brösten hon äger är inte förgiftade med implantat och kommer aldrig bli det heller. Här är bilderna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar