torsdag 15 juli 2010

Facebook, Lady X-Tina och Esbjörn

Som alla vet så suger Facebook stora feta kukar! Jag vill inte vara medlem där längre eftersom man kan skriva vad som helst, i stort sätt, utan att någon bryr sig minst en aning! SUCK!!!!!!! Jag vill träffa Christina Aguilera! Jag vill sitta ned med henne och bara prata, jag vill se i hennes ögon och försöka berätta att jag älskar allt hon gör. Jag vill berätta att jag följer allt hon gör på internet och om hon var med på FB så skulle jag vara hennes vän! Jag kan faktiskt lugnt säga att ett personligt möte med henne är endast en fantasi och om vi väl skulle mötas skulle jag vara för blyg. Det enda sättet för mig att ens kunna se på henne är genom att skriva om det som en fantasi berättelse. Gissa vad som kommer nu, här kommer texten som förklarar hur synd det är om mig. Det är synd om mig, bara för att jag är handikappad och det är svårt för mig att resa världen över. Det vore inge synd om mig om detta vore lögner. Det vore inge synd om mig om handikappet var utomstående, men guess what bitches, kommer aldrig bli så... "Ett leende visar sig på mitt ansikte" ... eftersom sanningen är den att jag är handikappad och behöver special behandling! LOL! Men var inte ledsen, på något sätt kan det gå att ordna! Om det nu vore så hemskt så kan det ordnas så att jag får träffa henne! Fan vad varmt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar