fredag 2 juli 2010

Britney Spears är GALEN, VM Fotboll och Esbjörn tillsammans med Christina

Christina

Jag är stört kär i Christina! Hon har spelat in en ny video till låten You Lost Meoch spelat in sina scener för teve serien Entourage. Hon har ändrat sin hårfärg också och jag gissar att det gjorde för de hon gör i teve serien, jag är inte säker på den froten men jag gissar på det. Jag är nöjd och får lust att ännu en gång våldföra mig på hennes underliv! Både med tunga och penis och kanske näsa...
Här är några bilder på Christina, under en shopping runda med den nya färgen:



Galenskaparna

"Britney Spears låt hennes hår förlängningar, underkläder, kroppsdelar och oberäkneliga känslor alla hänga ut på en standard Starbucks runda torsdag eftermiddag i Los Angeles. Visar upp sin kropp i trånga och små shorts och en se-igenom linne, avslöjade Spears hennes mönstrade bh och blottade hennes söta underkläder. Sångaren otroliga lårmuskler såg mycket väldefinierad ut, även om hon inte kunde dölja hennes celluliter i LA solskenet. När hennes livvakter leda henne fel väg förbi hennes bil, satte Spears på en uppvisning av föga smickrande ansiktsuttryck och morrade i frustration. Än en gång sitter fast i offentliga rykten om hennes uppfostran och hennes elände relation, Britneys bisarra beteende och barnsliga utseende pekar på fortsatt inre oro för popstjärnan"




Ghana förlorade mot Uruguay! Tråkigt som fan men sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar