tisdag 13 juli 2010

Davis, Christina och Esbjörn

Idag kör vi som vanligt med att det inte hänt så mycket. Jag har inte mycket om att prata om i mitt eget liv, men jag känner en del som har haft det lite mer spännande. Han är en vän jag känner, han heter Davis. Han har haft turen att bli vän med Christina och tack vare det så får jag veta så mycket mer om Christina som ingen annan vet, men som vanligt så får jag inte dela med mig av det jag känner, inte till någon. Det suger men Christina litar på honom. Han bad mig att skriva hans ord, översatt från engelska:

"Idag fick jag äntligen träffa min älskling igen, det var underbart. Jordan hade grillen på full gång när jag kom. Han får laga ganska mycket eftersom Christina inte är så kunnig. Jag lekte en stund med Max, jag visade honom hur man bygger en bro med klossar, men han förstörde den hela tiden med sin bil. Christina var självklart super sexig när vi satte oss för att äta. Det var trevligt. Jag vill bara säga en sak till dig ZZD och det är att Christina läser din blogg. Jag lovade henne att berätta det för dig, så tänk på vad du skriver. Hon älskar dig också, hahahaha! Hoppas att du har det skönt... DG..."

LoL! Ovanstående är inte äkta :p tyvärr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar