fredag 16 juli 2010

Leende, tårar och Esbjörn

Man skulle kunna att vissa människor är helt störda. Jag har som vanligt sjukt stora problem med både unga barn som klär sig som jag vet inte vad! Jag har tjatat om detta förr och det kommer aldrig ta slut. Här kommer en liten text som lilla fröken Miley Cyrus ska ha sagt i en nylig intervju, viktiga påståenden är markerade:

"Jag försöker inte vara" slampiga ", säger Cyrus i en nylig intervju. "Jag försöker inte vara den som typ, går till klubben och får en massa killar... Vad jag försöker göra är att göra en punkt med min skiva och titta konsistent, på min skivas sound och hur jag klär mig."
Cyrus medger att vara partisk för shorts och hot pants. Men hon ser inget fel med att visa sina ben.
"Jag är riktigt bekväm med min kropp, jag jobbar verkligen hårt för att vara trimmad och att veta att jag kan bära vad som gör mig mest bekväm. Jag känner mig mer bekväm klä med lite mindre, vilket är precis hur jag alltid har varit," säger hon.
"Nu ska jag kunna göra det lite mer fritt och, så har jag bara växit upp till att bli på det här sättet också. Det är inte som om det var jag för fem år sedan. Det är jag nu, för närvarande."


Jag får nästan sura uppstötningar från öppningen jag sitter på. Jag vill bara söka upp den dumma lilla kossan Miley och sy fast kläder på hennes kropp. När jag läste detta så skrattade jag. Den här lilla skitstöveln har inte den blekaste aningen om hur världen fungerar. Hon bevisar en enda sak för mig. Hon bevisar att i USA så verkar de tro att man endast kan vara vuxen och mogen om man klär sig i mindre kläder. Kom inte och skrik om att Aguilera, Spears och fler har gjort samma sak, de har de men här kommer hela twisten! De var över tjugo år gamla när kläderna började fara av. Aguilera var tjugoett år gammal när hon kändes sig redo för att låta kläderna åka av! Nej men whä whä whä! Blev ni ledsna nu! Försök inte! Det är det som är bra med att vara ett Aguilera fan, det finns inget som hon har gjort eller gör som folk kan klaga över. Visst, alla snackar skit, men vem har inte fått skit för skit saker.

Tillbaka till Horan Cyrus! Jag älskar att hon försöka säga att hon inte är slampig. Det är hon. "Jag känner mig mer bekväm klä med lite mindre, vilket är precis hur jag alltid har varit." Vilket är precis som hon inte har varit alls. Det där påståendet är bara korkat. När hon var yngre så var pappa och mamma fortfarande kapabla till att säga nej till snorungen! Jag vill jätte gärna veta varför hennes föräldrar inte säger något, nej just ja... Det glömde jag! "Nu ska jag kunna göra det lite mer fritt och, så har jag bara växit upp till att bli på det här sättet också." Miley har ju vuxit upp att bli så här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar