måndag 1 augusti 2011

Tjejer, rå ilska i helvete och Esse

Tjejer som beter sig
Jag kan inte fatta att jag skriver det här... men tjejer är problem. Jag borde inte ha några som helst svårigheter med lättklädda tjejer, vilket jag inte har, men ändå beroende situation. Jag älskar lättklätt, tajtklätt och oklätt. Jag gillar mycket men jag gillar inte teasing, se men inte röra och sexigt klädda yngre flickor (17 och mindre). I det flesta accepterar jag 17 och 16, beroende hur de är klädda. Men jag vill inte skriva pedo grejer.

Jag vill härja om de tjejer som endast klär sig lätt och hett, men bara för att teasa. De som kör "se men inte röra" taktik, eller "du och jag borde göra det, men jag vill inte våldtagen", okej inte så illa....

"jag kan inte fortsätta längre än så här... jag vågar inte av rädsla att bli hatisk och få skit. jag har varit med förr!"

Storbråket hopar sig
En dag kommer han slå mig hårt, för typ inget. Få se hur länge det håller på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar