fredag 5 augusti 2011

Gårdag, jag tänker på så mycket och Esbjörn

Igår blev konstig... stackars Sonia mådde inte så bra efter vissa bestyr, vilket gjorde att hon åkte hem, vilket i sin tur var tråkigt. Adam fick komma hit men innan han kom så kom Sofie och Neo. Det var roligt. Ta inte detta fel, snälla Sofie, det är underbart att träffa er, jag är tacksam att du tar med dig Neo och tillåter honom att vara del av mitt liv. Det är det lilla i livet som jag vill minnas och det är där stenen kommer in. Neo var på gräsmattan, där hittade han en sten. Den försökte han först, men Sofie hindrade det. Han kom då fram till mig, visade mig stenen och lade den på mitt bord. Han lät den vara och då gick en blixt lös. Jag sa till Neo:

"Jag kommer behålla den här stenen och när du är gammal, då ska jag ge tillbaka stenen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar