torsdag 4 augusti 2011

Den här bloggen, ting och Esbjörn står fel till

Jag har under senaste två månaderna misskött mitt bloggande. Jag vet var felet ligger och det är jag som är fel, jag är trasig och livstrött, jag känner svaghet med en udda ensamhet som håller nedtryckt i hörnet. Jag ser mörker och skepnader som håller mig, de vill älska med mig. Den här bloggen är svårt misskött och jag ska ställa allt till rätta igen. Det är fel på mycket. Inte bara med mig... Ugh...

Det har gått utför med en hel del grejer i år, men det konstigaste gäller fortfarande min kära Christina. För det första så är det sällsynt att se henne. För den andra så snackas det mycket skit. För det tredje: Varför kan ingen sluta kalla henne fet och misslyckad. För det fjärde så börjar det komma väldigt skrämmande och konstiga "rykten". Dessa "rykten" handlar om att det uppstod en komplott emot Christina och skivbolaget av andra skivbolag, dvs Lady Gagas! Det är mer sabotage i detta fall än en komplott. Allt gick ut på att säga att Christina kopierad LG med hela Bionic konceptet, eller främst Not Myself Tonigt var en ripoff av Bad Romance... Det kommer fram nya "bevis" som pekar på sabotage. Det är skrämmande. Om detta är sant, vidrigt säger jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar