torsdag 24 juni 2010

Unga tjejer, förståelse och Esbjörn

Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av! Jag har tagit upp detta förut och kommer göra det flera gånger till, jag önskar bara jag hade en större läsare siffra. Jag vill göra mitt skrivande känt och berätta för folk vad denna värld gör fel. Det borde inte vara så här. Jag har berättat om Taylor Momsen förr... Hon klär sig som en emo hora! Eller så här också:



Dessa bilder är nya från nu i veckan. De var upplagda på ett forum jag går till varje dag, ett forum på bilder med kända människor. Killarna där blir helt till sig när de får se såna här bilder, jag borde också bli helt till mig men jag känner mig illa till mods. Ska tjejer, speciellt hon som är 16 år, klä sig så? Jag tycker inte det. När jag tittar på dessa bilder, så ser jag en flicka som försöker förstå sig på världen, en flicka som tror att det är så här man ska göra. Jag säger inte att jag har rätt när det gäller Taylor, men något säger mig att hon inte förstår.

Följande text skrev jag på forumet:
"Är det bara jag eller ser ingen annan hur fel det här är! Men det här är normalt antar jag, hon är ett barn som tror att man måste klä sig så där för att få mäns uppmärksamhet! Det är väldigt upprörande att se en fin flicka förvandla till en mindre värdig kvinna, vilket kommer hända med inte bara Taylor, men också andra unga tjejer. I dagens samhälle detta är normalt. I USA verkar det som att kvinnor endast blir "vuxen och mogen" om de klär av sig eller klär sig i mindre kläder. Det är inte rolig att se Taylor, se ut som en liten emo hora! Det går över när hon inser hur äcklig hon ser ut eller när hon tar en överdos. Låt oss hoppas det... "

Jag har fått mycket skit förut av att ha skrivit så här, eftersom ingen vill höra sanningen. Jag skriver vad jag tycker och då blir de skit sura. Jag vet inte varför de blir så sura över, jag har inte fått något för det där meddelandet som står där uppe, men jag gissar på att någon kommer svara. Nåväl! Nedan kommer lite bilder på Miley Cyrus, sök på Google för mer info.



Jag vet inte vad hon försöker sjunga men det är säkert en jätte fin sång. Kolla bara hennes uttryck, säger allt! Jag blir arg när jag ser hur hon klär sig i dessa bilder, visst det är ett framträdande med sång och dans, men det saknas kläder. Jag vet att jag är kille och att jag inte borde sitta och leka feminist, men var fan är föräldrarna. Den här flickan är bara sjutton år gammal! Vore hon arton år gammal skulle jag inget säga, men hon är hon bara sjutton! Sitta bilder är en bild som visar att hon inte har några underkläder. Enjoy niggas!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att använda två fingrar och smeka klitoris samtidigt. Runka med mig! Sex chat Masturbation orgasm with Peregon in a Live Adult Video Masturbation https://chaturbate.com/peregon

    SvaraRadera
  3. Most of the sex products and sex toys are available at Sex Shop Sextoysonlinestore.com  ❤

    SvaraRadera