måndag 14 juni 2010

Message 23F5GRS

"I've seen your blog and I love to read all the nice things you write about me. I send this message to let you know that, and to make you understand one thing. There can never be anything between us! You can't have those feelings for me... I hope you understand I will see you soon when we come and save you!

Much love Christina"

Message received at 06 - 14 - 2010 04:34

Om några dagar så kommer det börja hända saker. Jag ska fixa en ny version av Sony Vega Studio för att börja redigera spelvideo! Det måste börja hända något med alla mina planer. Jag ska imorgon försöka skriva klart en av mina noveller för det är ett måste. Jag ska göra klart, översätta och meddela en vän som ska läsa och gå igenom hela historian för att se om den korrekt... Fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar