torsdag 3 juni 2010

Red Dead Redemption och Bionic Aguilera

Jag vet att jag har legat efter med bloggen i några dagar nu! Men jag har skrivit på de dagar jag missat. Och idag fick jag äntligen spelet Red Dead Redemption! Har spelat det och jag gillar det väldigt mycket och jag kommer spela det ofta och länge! Idag lades det också upp bilder på det lilla häftet som följer med Aguileras nya skiva Bionic! Hon är helt naken på en bild fast övertäckt, vilket suger! På en annan har bara en topp men inga trosor eller någon form av underkläder, utan bara en bild på en tecknad katt som täcker för hennes underliv! Kolla själva... Vissa bilder påminner mig om helt andra saker som jag inte vill skriva om, inte än i alla fall! Älska bilden som är till Morning Dessert... Redo att suga kuk!



Jag kan se Christina framför mig klädd i en latex dräkt... redo att bli smiskad som en häst! Med en dildo med fransar i stjärten! Underbart att få se detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar