söndag 17 oktober 2010

Veni, vidi, vici, jag kom, jag såg, jag erövrade och Esbjörn såklart

Söndag kom... söndag bestod... söndag var... Vi är förbi söndag och när jag skriver detta är det måndag. Men det är inte viktigt. Det viktiga är att det har hänt saker jag vill skriva om. Sofie och Neo t ex. kom förbi en stund idag och självklart så var det lika trevligt som vanligt. Jag visade Sofie ett av projekten jag ska släppa i början av nästa år, tillsammans med en andra massa saker. Hela bloggen kommer bli full med saker. Videon har blivit sedd av andra också, men det betyder mer om Sofie får se den eftersom hon ger skit bra feedback.

Det har också kommit nya bilder på Christina ifrån Hawaii och hennes äventyr därifrån. Hon är lika sexig som alltid, bara skild och singel, vilket är bra också. Jag tror faktiskt klarar av det ganska bra. Hon kanske är besviken på att det inte fungerar som hon hoppats. Men men, vad kan jag göra, eller hur... Bilder där nere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar