torsdag 28 oktober 2010

Mamma pappa barn, Christina är den sexigaste människan på jorden och Esbjörn få henne

Det är har varit en dålig dag idag... men vissa grejer har gjort den ljusare...

Men först det som ingen vill prata om och det är sjukhus, men jag borde prata om det för jag besökte ett idag. Det gällde bara min andningsmaskin jag har och lite provtagningar. Jag ska bara använda den mer och längre stunder, helst på nätterna och bla, bla, bla... Jag mår fortfarande bra och "läkaren" tror på mig att jag kan vara ordentlig, vilket är en bra boost!

Nu till det ljusa i mitt liv! Min älskade Christina är förälskad igen... eller det är snarare jag som är så kär i henne att jag nästan ser henne i mina drömmar helt nu! Jag älskar henne så mycket att så fort jag stänger mina ögon så är hon där. I alla fall. Jag har lite bilder på henne när hon är ute och omkring, det är några från när hon lämnar ett kontor och några när hon handlar med vår... hennes... son Max! Christina är klädd i väldigt heta leggins (mitt favoplagg) och en t-shirt som säger; Girls Just Wanna Have Fun. Vilket säger en hel del till henne kan jag tro... BILDER!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar