söndag 31 oktober 2010

Halloween IS HERE, Christina Aguilera klär ut sig och Esbjörn hittar på något



MAH HA HA HA HA HA HA HAW!! HALLOWEEN IS HERE!!

Det tog lång tid för bilderna att komma fram, men fan, när de väl kom fram så blev jag helt till mig. Det är uppdelad i posten! De första som ligger under denna text är på Christina när hon anländer vid en fest, klädd som en polis! Hon är lika vacker som alltid bara lite mer laglydig! Nej, jag klädde inte ut mig, jag ser bra ut ändå! Kolla bilderna och tyck om!



Här är de roligare bilderna... efter att Christina har festat en stund! LoL! Jag älskar att se såna här bilder på henne, när hon fått i sig en skvätt sprit så blir hon så väldigt sprallig. Det är inte säkert alls, solglasögonen har hon på sig för att se ut som en riktig badass polis! Det jag älskar med dessa bilder är pussmunnen som hon slänger omkring pussar med, speciellt riktade mot killen som får sig en signatur, fucking lucky bastard! Jag älskar fortfarande Christina dock, hennes läppar borde vara på min... ja... under dessa bilder finns några videos ifrån en annan fest. Som antagligen var på innan. Videorna innehåller sång och dans!



VIDEOS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar