onsdag 27 oktober 2010

Mycket som händer onsdag, Christina Aguilera med Sofie och Esbjörn har roligt

Oj oj oj... Idag var det mycket. Sofie och Neo kom förbi idag, den lille var lite gnällig men som vanligt så lugnade han sig så fort att fick se på mig. Vi kan nu med snabba fingrar säga att Neo gillar mig! Han gillar mig så mycket att han kan titta på mig i nästan tio minuter utan stopp, vilket är galet. Men kommer han gilla mig fortfarande ju äldre han blir? Vi får väl se om jag kommer vara poppis! Lite mer glada nyheter!

Grattis till Jocke och Sonia till sonen Dylan! Sofie berätta hur gullig den minstingen är! Mörkhårig med mörka ögonen, precis som mamma! Grattis till er båda! Hoppas ni mår bra!

Annars så var det inte så mycket. Det var hockey, så det blev lite folk här vilket var trevligt! Vi käkade pizza och det var gööööötttt!!

På tal om saker som är gött! Jag kan tänka mig att Aguilera smakar gött som fan! Skulle vara en ära att få ge henne ett slick eller två... kanske också en sniff...
BILDER på henne vid ett hotell! Jag säger bara OH MY GOD!! Hon är vacker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar