lördag 11 september 2010

Mänskligheten, nio år sedan och Esbjörn minns än den dagen då det hände...

09 11 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 09 11 2010

Det kommer aldrig bli det samma igen... Dagen förändrade allt för alla människor i hela USA... Jag minns den dagen än idag trots att det hände för nio år sedan. Jag kommer att jag tittade på teve, jag hade varit ute med mor när första planet redan hade kommit. Det var sjukt jobbigt när andra planet kom!



Jag kunde inte tro mina ögon. Jag kommer ihåg vad jag kände när de visade folks reaktioner, jag var inte van att se riktiga tårar från riktiga människor, jag var inte van att känna mig som en del av de drabbade... Men det som hände på teve hände medan jag tittade på det...



Jag kommer aldrig glömma er mina älskade, er bortgång var en stöld och någon kommer straffas. Det ska jag se till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar