söndag 12 september 2010

Hmm vad att skriva om... Christina spelar i serier och Esbjörn blir arg över vad!

Söndag.. är fan den tråkigaste dagen som finns! Men jag är inte arg över det. Jag är arg över annat, som faktiskt är en bra grej som vi alla borde vara glada över. Jag är nöjd att Christina väljer att ge sig på skådespel, men seriöst gumman, sångerskor ska väl inte börja vara med i film och teve bara för att det är roligt. Jag förstår att du ser det som en underbar sak att göra men kan vi vara säkra på att dina "framträdanden" blir bra. Visst, du har huvudrollen i en... EN film... men gör det dig till en erfaren skådespelerska. Nej och det vet till och med du! Jag säger bara att det bara är att vänta och se! Jag tror att Christina kommer göra ett helt underbart jobb, men det säger bara för att jag älskar henne, jag är ett fan som har jobb att tycka att hon kan spela i film. Ja, ja vi kan alla hålla med om att en musikal film är ett utmärkt val för en sångerska, som får sjunga i en film, men det gör inte henne till en bra skådespelerska. Jag tror på Christina, vi vet att hon kommer vara skit bra som skådespelare. Hon säger att hon hade lätt att komma in i karaktären, men det är för att tjejen hon spelar kan sjunga och vill sjunga för en massa folk. Hon är tjejen som reser till den stora staden för att bli något... Det dåliga är att sångerskor innan Christina har gjort detta redan!

Madonna, Cher, Beyonce, Mariah Carey och andra. Jag vill säga Jennifer Lopez, men om jag inte har helt så började Jennifer i film! SKITSAMMA! Det jag vill ha sagt är att sångserskor för eller senare verkar börja skådespela. Jessica Simpson försökte men misslyckades, Miley Cyrus blev söndertrasad av Disney och den senaste sångerskan att falla ner i skådespelar gropen är Rihanna som jag inte har sett spela. Typ alla jag nämnt har har någon gång varit med på SNL, Saturday Night Live, där de fått vara med i en skit eller två. När Christina var med så spelade hon sig själv, en latinsk städerska, en apotekare, en tävlande i en gameshow; eller rättare sagt, en bitchig brat som var tävlande i gameshowen; Do you know who my father is och sist men inte minst Samantha från Sex and the city. Det som SNL parodiade var sista säsongen av serien där Samantha berättar att hon har cancer. Men i SNL så fick Christina/Samantha berätta att knölen i bröstet bara var en tredje testikel och där med göra henne till en transa...

Det där var det... lycka till med att fatta det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar