måndag 13 september 2010

I'm bringing SEXY Back, Xtina visar ändan och Esbjörn slickar

Igår gjorde min vackra kvinna något som gjorde att bilder kom!

Och jag säger bara: OH MY FUCKING GOD SÅ JÄVLA HET HON ÄR!!!



Jag fick bokstavligt tala en hård vän av detta! Min kvinna är snygg men det här är nästan för mycket, hon har haft många för mycket ögonblick, den här toppar listan men hamnar inte på första plats, det gör graviditeten! Dressen hon bär i dessa bilder är skit sexig på Christina. Hon är sminkad på exakt det sätt jag älskar, naturligt läppstift och stora tydliga ögonfransar med perfekt rosa kinder som glänser tillsammans med leendet! Händerna på de breda höfterna är ett stort plus... breda höfter alltså... breda höfter = härlig stor rumpa! Jag vill låta henne placera sin gudomliga exklusiva bakdel på mitt ansikte så att jag får slicka den till hon kommer över mig! Mumsiga grejer... bullar alltså!

FLER BILDER med Röven i profil!!



Fy fan och ha sex med det där! Hon har en kropp som ska älskas med och sedan knullas med. Börja med ett slick, sen ett sug, sen ett dopp, sen älska med kissekatten, sen sätta på kissefittan i våldtäkt fasoner, sen pressa in den i nummer två och fylla den öppningen med säden som inte är gjort för utomhus bruk... eller så släpper men säden på det vackra ansiktet och tar en bild och skriver: X-Tina Cumslut 2010...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Ät det där fuckface!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar