tisdag 7 september 2010

Hanna, Sofie och Esbjörn

Jag vägrar att säga det men jag kan skriva det. Jag är skitbra! Försök att säga det fem gånger utan att skratta. Jag lyckades bara säga att jag är skit, jag är skit, jag är skit, jag är skit, jag är skit... bra... Hanna jobbade idag, märktes fan knappt eftersom jag var helt inne på datorn. Sofie och Neo hälsade på idag. Jag tror att Neo gillar mig väldigt mycket. När de kom då var han gnällig, men så fort Sofie satte sig ned med honom i famnen så lugnande han sig. Han tittade så mycket på mig att jag börjar tro att jag är en favorit. Det är konstigt men samtidigt betryggande, att veta om att han inte skriker så fort han ser mig... Jag berättade lite grejer för Sofie som kommer gälla i framtiden. Det är saker jag ser fram emot! Om jag fortfarande är med då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar