torsdag 2 september 2010

ASP, Christina och Esbjörn

Jaha... som det ser ut nu så är Aguilera en gåta! Hon har inte gjort något speciellt på två veckor. Visst, det är helt okej att hon tar det lugnt, men det är jobbigt att vara ett fan. Det är jobbigt att vara ett fan eftersom folk gnäller när det inte finns något att gnälla över. Folk hatar fortfarande på Aguilera, använder sig av idiotiska ord och smeknamn. Många säger att hon inte kan sjunga och det får mig att känna mig väldigt tveksam. Efter att hon fick sin son så blev det stora skillnader i hennes röst. Det kan till och med jag säga. Hennes live framträdanden är var man hör en viss skillnad och det skrämmer mig lite, jag vill inte att hon försvinner långsamt. Det är som om hon använder sig av skådespelande för att långsamt göra en övergång från skivskapande till filmskapande. Hon sa i en intervju jag såg att hon gillar att skådespela och att framtiden kommer bli till film, men hon kommer inte att överge musiken helt och att det lugnt blir fler barn. Detta sa hon vid frågan: Var ser du dig själv om tio år?

Och så något lite gladare... jag laddade upp en bild på Facebook. Som jag hittade på internet. Det är bild på någon med texten: Returns Jan 2011. Vet inte vad det är men det är lovande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar