söndag 31 januari 2010

Otroligt VÄRRE.... Små Horor och Aguilera FTW!

Åh jag blir så jävla nöjd när det kommer till en del saker! Som t ex. Christina Aguilera, tuttar, Anime och unga tjejer som klär sig som de horor de är: åldersgräns 15 år och uppåt! Det finns en negativ sak gällande unga tjejer som klär sig som de har ett förstånd! Kolla in den här underbart gulliga tjejen! Det här är ingen mindre än Taylor Momsen (16 år gammal), hon spelar Jenny Humphrey i tv-serien "Gossip Girl" och jag tycker det är fel när jag ser på dessa bilder:

Visst! Jag är kille och jag är skapad att tycka om tjejer! Jag älskar flickor som hon och jag fantiserar jävligt gärna om Taylor... men kolla hur hon är klädd!? Ingen behå, skit tajt klänning, läder cowboy boots och trasiga strumpbyxor, jag gissar på att det har varit strumpbyxor! OM hon har trosor på sig skulle vara upp till föräldrarna att se till! Och självklart så finns det en cigg med i bilden! För att inte glömma de här bilderna:




Dessa bilder är från förra året och när jag såg dessa första gången, trodde jag att hon var onykter! Jag undrar verkligen om detta är hur hon vill ha det. Som de översta bilderna, vill hon vara klädd sådär! Jag hoppas verkligen att hon inte är klädd så där i tv-serien, vilket hon redan är men inga bilder därifrån...

Nu hoppar vi till en äldre kvinna som jag älskar stort! Christina Aguilera var häromdagen på en förfest för Grammy Awards och kläderna hon hade var helt i hennes stil och helvete vad het hon är! Klädd i sina favorit leggins och en skit bra topp som lyfter hennes redan stora bröst och ger dem ännu större och bättre! Jag älskar den fjärde bilden! Jag vill bara komma bakifrån och knåda upp hennes bullar tills fan avlöser mig. Kolla själva på dessa bilder:





Så här för Aguilera gärna klä sig varje gång hon är ute! Jag blir glad och tar gärna en stund för mig själv varje gång! Jag fantiserar glatt att få lägga en sats på dessa bröst länge och väl! Jag undrar om hon har något emot det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar