tisdag 26 januari 2010

And so it begins all over again...

Okej, seriöst nu, jag är allvarlig. Jag ogillar dig och det vet vi alla att jag gör. Du gör mig illamående och jag spyr varje gång jag ser dig. Jag lever som en skugga och godtar fina skräck ursäkter! nej men... va... idag gjorde jag inte så mycket. Jag skapade den här bloggen, jag såg på filmen True Confessions of a Hollywood Starlet som är en TV-film och den handlar om en ung skådespelerska som är sjutton år och har för hårda fester, hon dricker nästan ihjäl sig och då beslutas det att hon måste rättas till. Så hon skickas iväg från Hollywood, till en mindre stad där hon ska lära sig att vara en vanlig tonåring, bla bla bla bla... och så vidare! I huvudrollen har vi ingen mindre än JoJo; sök på google eller Imdb! öh... jag spelade med oxz och gänget ikväll också, det var gött och vi slaktade på Call of Duty, så jävla epic!

Jag hoppas att jag för med mig folk på den här bloggen! Lämna gärna en kommentar om ni älskar mig så där lagom! Var beredd på vem fan vet! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar