onsdag 28 september 2011

Vi har dålig film, sen har sämre film och Esbjörn arg

Asså fucking hell vad i helvete var det? Jag har sett dålig film och jag har skit film, men Tramsformers: Dark of Da Asshole var nog det tråkigaste jag sett någonsin. Mitt rövhål är fan så mer underhållande. Filmen inte någon form alls av fullkomlig handling, det fanns ingen karaktär utveckling och den söta uppknullade tofsen till "kvinna" var totalt brittisk och var mer eller mindre i vägen, hon var ett sexobjekt som blivit utnyttjat sexuellt av pappa och bröder... ja du hörde rätt, hon kunde inte spela. Filmen var 2.35 lång. Tyvärr måste manuset blivit felskrivet, med tanke på all utfyllnings material som klippts in, så måste manuset sagt 1.30 eller 1.15. Jag ville sluta titta efter bara en timme. I längden så är tragisk våldtäkt av robotar bara jobbigt. Hela filmen var typ så här: öppnings sekvens 1 - öppnings sekvens 2 - öppnings sekvens 3 - utfyllnad 1 - slow mo 1 - öppnings sekvens 4 - utfyllnad 2 - robotfajt 1 - robotfajt 2 - robotfajt 3 - slow mo 2 - robotfajt 4 - slow mo 3 - robotfajt 5 - utfyllnad 3 - robotfajt 6 - slow mo 4 - utfyllnad 4 - robotfajt 7 - robotfajt 8 - robotfajt 9 - slow mo 5 - robotfajt 10 - utfylldnad 5 - THE END

Se inte filmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar