torsdag 8 september 2011

Soffor på mattor, glubb glubb och Esbjörn

Ibland så tycker jag om mycket olika saker. Och DÅ pratar vi olika. När Sofie är här vill jag så gärna berätta eller bara prata om skit jag blir "varm" av. Men jag fruktar att bli svårt och hårt missförstådd. Jag kan skriva att det finns mer saker i huvudet än bara "bröst och fitta" (ursäkta uttrycket), men så säger jag. Nu är det inte så att jag inte litar på Sofie, jag fullständigt litar och tror på henne när hon säger; Det stannar mellan oss! För mig så är det och jag tror inte Sofie skulle tycka annat om mig, jag vill skriva att det hoppas jag i alla fall, men jag skulle aldrig bli av med Sofie, inte över mina "avvikelser". Jag menar... hur farligt kan det vara att gilla "sex" 5-14-7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar