lördag 24 september 2011

Att inse det, vad ödet vill och vad Esse vill. (DEPRETIONS VARNINGS)

Detta kan nog bli omtalat men tanken har funnits, nu faller den ut genom öppningen. I urminnes tider har Esbjörntaris Xantixesnijus vandrat på slätten och frodats på sitt dagliga intag av 21kg porrifalius... Jag ska sluta och bara säga att när det kommer till porr och snusk, så tillbringar för mycket till sånt. Faktum är att det har förvridit mitt sinne och gjort mig galen och redo för sjuka, underbara sexlekar, men nu föll det ut. Hur deppigt och frustrerande det än är så känner jag inom mig, jag är så djupt i detta att ingen kan dra upp mig. Jag kan vara säker att sex med en kvinnlig motpart aldrig kommer hända (BEHÅLL ERA INRIKTNINGAR, IDÉER, DRÖMMAR, FANTASIER, ÅSIKTER OCH FÖRSLAG FÖR ER SJÄLVA! JAG VILL INTE MED ER). Det är grymt men så är läget. Vi alla lider av dödlighet och ingen vet när det slår, men jag kommer kanske gå under innan mina drömmar. Det finns andra saker än sex jag inte kommer få vara med om, som ett bra förhållande, ett bra äktenskap, egna barn och min träff med henne...

Var inte deppiga eller bekymrade, det är ingen fara, jag mår bättre av att dela med mig. Att lätta på frustrations ångan är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar