torsdag 17 mars 2011

Zero Gravity -Log tre- Överlevare?

-INLOGG KRÄVS-

ANVÄNDARE: AR-54GV3
LÖSEN: ****

-VERIFIERAR-

-ÅTKOMST TILLÅTEN-

-LOG AKTIVERAD-

------------------------------------------------------------------

:::2167-03-13:::

:-: Det där tog för lång tid, men nu är jag tillbaka. Jag begav mig iväg till Moder AI för att komma åt hennes svarta låda, det var svårt eftersom samtliga dörrar på denna avdelning var låsta, jag fick lov och krypa i luftsystemet för att nå andra sidan. Det tog tid men väl ute i huvudleden av skeppet så hittade jag lätt Moder AI i System och Data avdelning, dörren där var upplåst... Det var konstigt... Jag låste upp de andra dörrarna, jag passade på att kolla historiken och enligt Moders så driver vi omkring i Tyarzer sektorn och vi saknar kopplingar till fusion motorerna. Jag hoppas någon tar hand om. På vägen tillbaka hittade jag en död kille som var utan armar, det var vidrigt, speciellt det ut smetade blodet som ledde till Sjukan. Jag sprang in hit, och jag vet inte varför det är konstigt men Moder sa att det finns tjugofem överlevande... :-:

------------------------------------------------------------------

-LOG AVAKTIVERAD-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar