fredag 4 mars 2011

Hon jobbar trots allt, men hatet finns kvar och Esbjörn jobbar

Ja... vad ska man säga... Aguilera försöker komma till ro med allt skit som ligger över henne... jag undrar var allt gick fel med allt. Varför är hon så hatad av forum? Varför skjuts hon åt sidan? Varför kan ingen tro på henne? Jag hoppas verkligen att hon inte ser vad folk skriver om henne, jag hoppas att hon är stark! Men det kan vara säker på, att hon inte tar åt sig av skitsnack. Jag är väldigt glad att hon inte läser allt skit på nätet... för på vissa platser där hatar man Christina, verkligen avskyr henne för den hon är, hur hon ser ut och så. Som jag skrev igår, det är skit jobbigt att vara ett fan till Christina, när det finns så mycket rykten och smutskastande på nätet... ibland blir jag ledsen av allt jag läser... ingen verkar förstå hur det känns!

Men trots allt det. Christina jobbar ändå. Har bilder på henne från igår när hon lämnar en fotostudio, iklädd endast en badrock! Hon ser vacker ut ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar