måndag 14 mars 2011

Zero Gravity -Log två- Dator

-INLOGG KRÄVS-

ANVÄNDARE: AR-54GV3
LÖSEN: ****

-VERIFIERAR-

-ÅTKOMST TILLÅTEN-

-LOG AKTIVERAD-

------------------------------------------------------------------

:::2167-03-13:::

:-: Så där ja! Jag tror allt ska vara normalt igen. Strömtillförseln till avdelning bröts för en stund, det blev svart överallt. Jag vet inte om jag är ensam här i avdelning eftersom jag vaknade upp här. Jag har fortfarande huvudvärk som plågar mig, jag har inte letat efter en sjukstation, vilket jag kommer göra om ett tag. Dörren i slutet av korridoren var låst, det gör det svårt för mig att komma någon vart. Jag måste nog ta mig in i Moder AI ock låsa upp låsen, förhoppningsvis så kan jag låsa upp dörrarna i avdelningen. :-:

------------------------------------------------------------------

-LOG AVAKTIVERAD-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar