onsdag 12 oktober 2011

Det hatas så massor, Aggan this och Aggan that och Esbjörn fucking mitt i between

Det är mycket mörkt på internet ofta nuförtiden. Speciellt när det kommer till den jag älskar och bryr mig mest om. Jag får läsa mycket negativa saker om Aguilera, och som ett fan så tar det extra när kommentarer är rent hatiska. Det hatas verkligen på henne, verkligen hatas. På många ställen på nätet är inget med henne ens okej, det är fel på hennes kläder, det är fel på hennes ansikte, hon är fet, hon har dubbelhaka, hon har konstigt hår, hon har tjocka ben, hon är äcklig... Det är jobbigt när så kallade fans skriver saker som det där. Jag blir så förvånad hur man kan hata någon för lite extra. Kan man göra så mot de man tycker om? Kan man göra så mot sina vänner och nära? Det blir som att kalla en tjej fet och dum för att är gravid, för tjejen kan få några extra kilon. Jag skulle aldrig vara så jävla dum i huvudet, för det är fel. Lika fel att ge sig på Christina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar