måndag 21 februari 2011

Zombie korthistoria, tankar i mörkret och Esbjörn sörjer natten

Zombies var något jag tänkte på ikväll och jag fick idéer till en korthistoria som jag tänker skriva. Det kan bli att den hamnar på bloggen och blir en väldigt bra del av bloggen, för då kan jag ha ett nytt inlägg varje vecka enbart för den historian... eller rent ut av en egen blogg för den. Spännande grejer...

På tal om spännande grejer... det är jobbigt att vara jag i vissa situationer. Speciellt när det kommer till kvinnor. Den dåliga ursäkten, för dålig självsäkerhet. Vilket är den mest använda av väldigt många personer över hela världen, av både kvinnor och män. Den bra ursäkten, jävligt blyg... Det är smärtsamt. Det konstiga är att jag har svårt att berätta för en tjej vad jag känner. Jag kan prata med tjejer om mig själv och sånt, men jag kan knappt uttrycka känslor för tjejer... Och för att göra en del arga... så är det extra svårt när känslor uppstår... Ska nog sluta skriva om det här, det kan bli uppfattat fel av de jag bryr mig om... Varför inte en singel tjej?

På tal om upptagna assi... kvinnor. Lite bilder på Christina från två dagar tillbaka när hon shoppar med Matt... De håller om varandra och ser väldigt kära ut och Christina verkar må bra trots allt som händer henne. Jag hoppas hon glad att vara tillsammans med Matt... Jävla tursnubbe som lyckades vinna hennes hjärna och hjärta! Jag vill också ha henne! Han fick henne att skilja sig... jävla fitta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar