måndag 14 februari 2011

Grammy Awards, Alla hjärtans dag och Esbjörn pratar känslor

Alla hjärtans dag... en dag som är ett skämt... Det är en dag som är gjord i lögn, den är meningslös och helt ovärd. Den lönar sig inte för någon! Men jag skriver inte bara så här för att jag är ensam under den här dagen, jag skriver så här för att den här dagen är totalt korrupt och fel. Nåväl, vad ska jag göra. Grammy Awards var natten till idag. Och Christina Aguilera fick sjunga under första framträdandet, hon fick öppna programmet och gjorde det utmärkt med perfekt sång. Hon bevisade en gång att hon är bäst... Hon bevisade ännu en gång varför jag älskar henne så. Det lät vackert och hade det som ingen annan verkar ha, och det är en känsla för sången. Hon är utöver det vanliga och det tackar jag henne för. Hennes sångröst har hjälpt mig vid mina svåraste prövningar och jag är evigt tacksam...

Bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar