måndag 24 januari 2011

Sånt jag skulle skrivit om, vad som händer och Esbjörn vill

Jag kan inte exakt säga varför jag varit så frånvarande från detta... eller... jo det kan man. Jag har inte brytt mig, vilket är något jag borde men ändå. Som ni märkt så ser det inte så trevligt ut. Men så här mått, vet inte varför. Det bara blev som det blev. Jag kan berätta lite saker.

Det har varit Golden Globe i slutet av förra veckan. Burlesque var nominerad i ett par kategorier för bland annat bästa sång. De stod mellan Cher och Christina. Cher tog det tyvärr men det gör inget, filmen fick ett pris. Aguilera var där på röda mattan och det finns skitmycket bilder. Jag valde fem. Många undrade vad som var fel med Christina, eftersom hon visade upp sina kurvor. En del trodde hon var gravid, andra tycker hon är fet. Visst, hon är rund men inte fet.



Senare under veckan som varit så har kommit rykten som bara är falska. Först försökte man säga att Aguilera börjat slagits på Golden Globe efterfesten, vilket är högt osannolikt av henne. Sen kom ett rykte som sa att Aguilera kommit till en fest, druckits sig redlös och sedan gått upp en våning och lagt sig i husägarens säng. Det visar sig att inte någon av dessa är äkta, så fuck uuu!!!!!!!!

Sofie var här omdagen... UTAN LILLA NEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar